W pewnym momencie coś poszło nie tak.

Naprawmy to.

Codzienny stres i całodniowe siedzenie w końcu zbiorą swoje żniwo

Stres, który towarzyszy Ci codziennie nie znika ot tak. Napięcia kumulują się w ciele i zaburzają sposób w jaki się poruszasz.

Jeśli do tego doliczysz godziny spędzone w pozycji siedzącej i ich wpływ na Twoją postawę ciała, to… w końću coś się wykolei.

Twój samochód jest prawdopodobnie co najmniej raz w roku na przeglądzie w warsztacie, wymianie oleju itp.

Części zamiene do kręgosłupa i kolan są nieco droższe, a naprawa bolesna, więc warto zareagować wcześniej.

 
 

Życie nie bywa idealne,
Twój trening też nie musi.

W idealnym świecie świetnie by było podporządkować wszystko pod trening, tak żeby świetne efekty w krótkim czasie.

Tylko, że taki plan nie zadziała.

W prawdziwym życiu musisz brać poprawkę na nieplanowaną delegacje, chore dzieci, czy inne sprawy, które w Twoim życiu są ważniejsze niż trening. W końcu nie jesteś zawodowym sportowcem.

Mimo tego wszystkiego – da się regularnie trenować.

Chętnie pokażę Ci jak.

Trening ciała zaczyna się od głowy i ją zmienia najbardziej!

 

Nie chodzi o to, żeby tylko  schudnąć 5 czy 10kg. Oczywiście – zmiana w obrębie ciała jest ważna i pomogę Ci ją osiągnąć. 

Natomiast pomogę Ci osiągnąć dużo więcej, bo poprawa Twojej kondycji fizycznej, ma ogromny wspływ na pozostałe obszary życia:

  • rozładowanie stresu
  • więcej energii i entuzjazmu na codzień
  • akceptacja i duma z własnego ciała
  • lepsze poczucie własnej wartości i więcej pewności siebie

W czym dokładnie  mogę Ci pomóc?

Trening medyczny

 

Zadbaj o swoje ciało w najbardziej podstawowym wymiarze. Pozbądź się bólu, po prostu.

Wyeliminuj ze swojego życia przewlekły i nawracający ból lub wróć do aktywności fizycznej po kontuzji

Trening prozdrowotny i na codzień 

 

 Zdrowe i sprawne ciało to atrakcyjne ciało.

Zadbaj o codzienną sprawność i ćwicz kiedy Ci pasuje.

Zadania na tym poziomie są oparte na podstawowych  ruchach, które przydadzą Ci się w życiu codziennym.

Trening sylwetkowy i sportowy

 

Idziemy o krok dalej niż w poprzednim punkcie.

Treningi są cięższe, bardziej techniczne i wymagają większej dyscypliny, ale też efekty są bardziej widowiskowe. Podnosisz więcej, jesz , wyglądasz lepiej.

 

 

Opinie podopiecznych

Polecam Mateusza. Potrafi dostosować poziom ćwiczeń do możliwości ćwiczącego. Bardzo precyzyjnie wyjaśnia wszystkie aspekty związane z ćwiczeniem, na co ono ma zadziałać. Poza tym doradza w aspektach postawy ciała, codziennego funkcjonowania np. pozycji siedzenia w pracy, w samochodzie. Dzięki tym zajęciom zmieniła się moja postawa, przestałem odczuwać bóle pleców. Obecnie od miesiąca korzystam z treningu on-line. Świetna sprawa dla osób, które nie mają czasu chodzić na siłownie lub na stałe zajęcia. Codzienny trening “z komórką” na 20-30 min. z przerwami – rewelacja! Stały kontakt on-line z trenerem. Z czystym sumieniem polecam każdemu zajęcia i sesje treningowe on-line u Mateusza. Adrian

Od zawsze nie lubiłam się męczyć i wizja wysiłku fizycznego byla odstręczajaca. Podjelam się treningu z Mateuszem z dużymi wątpliwościami. Teraz mimo że nadal nie lubię się męczyc z przyjemnoscia chodzę na siłownię. Jestem silniejsza i pełna energii na następny dzień po takiej sesji. Czekam tylko jeszcze na spadek wagi 😉 Hashimoto mnie spowalnia ale juz czuje i widzę znaczna poprawe. Bol zniknal, sylwetka nabrała ksztaltu, kondycja jest lepsza i czuje się silniejsza. Podczas wysiłku nie dostaje zadyszki, jestem silniejsza, trzymam sie prosto (nie garbie się tak )
Joanna

Do Mateusza trafiłem zupełnie przypadkiem przez znajomych po tym jak zauważyli, że przeciążyłem się dość mocno podczas własnego treningu. Okazało się, że mam bardzo słabą obręcz barkową. Dostałem szereg ćwiczeń i wskazówek. Zostałem też uprzedzony, że pierwszy tydzień lub dwa będą nieprzyjemne. Nie ściemniał 🙂, ale było warto. Poprawiło to bardzo moją postawę oraz zmniejszyło napięcie barków. Dzięki treningom zrozumiałem jak istotny jest balans siły mięśni i taśmy głębokie. Mateusz nauczył mnie również jak się poprawnie rolować czyli inaczej rozluźniać mięśnie używając wałków i piłek. Polecam 😉 Łukasz

Moim głównym celem było znaleźć coś co pozwoli mi zwiększyć moją aktywność fizyczną, będzie dla mnie ciekawe i jednocześnie zachęci do pracy nad sobą Głupio to brzmi, ale dla osoby, która po 8 godzinach siedzenia w biurze idzie do domu przeleżeć resztę dnia na kanapie znalezienie celu nie jest łatwe.

Największą obawą jaką pamiętam na początku współpracy to poczucie wstydu, że doprowadziłem się do takiego stanu fizycznego. Drugą było to, że zrobię sobie krzywdę bo np. trening będzie zbyt intensywny. Kontuzje w mojej branży nie są mile widziane 😉

Trzecim temat to na pewno strach przed znudzeniem (bo miałem słomiany zapał do tego typu spraw).

Bardzo ale to bardzo, podobało mi się podejście pokazujące w prosty sposób moje problemy. Kilka łatwych ćwiczeń, proste akcesoria do nich. Czułem się jak w domu – bo kij od miotły nie jest mi obcy. Choć początkowo nudziły mnie notoryczne zajęcia z “rozciągania” to po tym czasie doceniam je, bardzo je doceniam! Na początku naszej współpracy nie byłem fanem wysiłku fizycznego i nie ukrywam, że po drugim miesiącu był już pierwszy etap “załamania”. Jednak pomimo przychodzenia na trening niechętnie wychodziłem z niego zawsze zainspirowany do dalszych działań i chyba to utrzymało mnie aż tak długo 😉

Dodatkowo zrozumiałem i poczułem swoje ciało. Doceniłem też rolę fizjoterapeuty. Zauważyłem jak wiele problemów bólowych można pokonać w bardzo prosty sposób.

Mateusz

Partnerzy

Ocena jakości ruchu

Poznaj swoje ciało!

i odpowiednio je trenuj