Chcesz się trochę wiecej poruszać?

Jesteś w dobrym miejscu!

Chcesz zacząć regularnie ćwiczyć?

zacznij od początku

 

Wiesz, że praktycznie każdy trenujący samodzielnie popełnia ten sam błąd w swoim treningu?

Ten błąd sprawiają, że rezygnuje – bo nie ma takich efektów jak by chciał. Lub gorzej – przerywa, ze względu na pojawiające się bóle i kontuzje.

Trening ogólnorozwojowy – czy to na siłowni, czy to bieganie, czy udział w zajęciach fitness to tak na prawdę drugi krok w drodze do sprawności i wymodelowanej sylwetki. Pierwszy krok, czyli zadbanie o wzorzec ruchu jest najczęściej pomijany.

To tak jak by zacząć budować dom nie sprawdzając jak wygląda podłoże na którym go stawiamy. Jest szansa, że postawimy go na solidnym gruncie, ale z drugiej strony możemy też zacząć stawiać go na środku błotnistych terenów.

Chcesz wrócić do treningu?

Sprawdź czy ciało pamięta to SAMO co głowa

Kiedy wracasz do treningu po przerwie, to często głowa pamięta dużo więcej, niż Twoje ciało jest w stanie wykonać. Zwłaszcza, jeśli ten powrót ma miejsce po latach “zasiedzenia”.

Wyobraź sobie, że chcesz mniej więcej w tym samym okresie kiedy przestałeś ćwiczyć, przestałeś też jeździć swoim samochodem.

Czy uważasz, że to dobry pomysł, żeby wziąć to auto stojące przez lata w garażu na wycieczkę dookoła Polski bez sprawdzania czy wszystko działa?

Być może wycieczka by się udała, ale jest spora szansa, że mogła by się przedwcześnie skończyć, ze względu na problem z filtrem oleju czy innym elementem, który nie został odpowiednio serwisowany.

Ocena funkcjonalna to taki “przegląd” dla Twojego ciała, który pozwoli nam sprawdzić czy jesteś gotowy do drogi, czy może coś wymaga serwisowania. 😉

“ALE PRZECIEŻ JEST TYLE OSÓB, KTÓRE PO PROSTU ĆWICZĄ I SĄ WYSPORTOWANE. PO CO MI TA OCENA?”

Oczywiście. Jest sporo osób, które regularnie trenują, nic ich nie boli i lubią to co robią. My też należymy do tej grupy i chętnie zobaczymy Cię w naszych szeregach! 🙂

Każdy z nas ma trochę inną historię treningową, inną historię kontuzji i po prostu inne doświadczenia z ruchem. To co dla jednej osoby okaże się skutecznym planem, innej może nie przynieść efektów.

Z drugiej strony – trenując przez setki godzin z dziesiątkami podopiecznych zauważyliśmy pewne schematy, które się powtarzają.

Wbrew temu co reklamuje większość czasopism nie potrzebujesz w pełni spersonalizowanego planu treningu, żeby osiągnąć sukces. Oczywiście – taki plan plan przyspieszy efekt, ale nie jest Ci konieczny. Wystarczy, że zaczniesz na odpowiednim etapie.

Dlatego właśnie proponujemy Ci strategię, które gwarantuje Ci, że zajmiesz się odpowiednim treningiem.  Ta strategia rozpoczyna się od oceny funkcjonalnej i pozwala nam poznać Twoje ciało, bo odpowiednio doradzić Ci co dalej zrobić.

Weź udział w ocenie funkcjonalnej, poznaj swoje ciało i odpowiednio je trenuj!

Co Ci da ocena funkcjonalna?

Jeśli plan treningowy jest mapą, to ocena funkcjonalna jest nadajnikiem GPS, który powie Ci gdzie się znajdujesz.

 Trening może przebiegać na trzech poziomach:

1. Trening jakości ruchu, który po pierwsze eliminuje problemy bólowe i znacząco zmniejsza ryzyko kontuzji. Po drugie – w dużej mierze od niego zależy czy kolejne etapy treningu odniosą efekt. Tutaj pracujemy nad wzorcem ruchu.

2. Trening funkcjonalny/ogólnorozwojowy, który rozwinie 10 cech motorycznych Twojego ciała. To jest typ treningu, który sprawia, że postrzegamy kogoś jako wysportowanego (lub nie). Ten trening obejmuje głównie ruchy wielostawowe i ćwiczenia złożone.

3.   Trening sportowy, czyli trening, który pozwoli Ci osiągać coraz lepsze wyniki sportowe i coraz lepszą sylwetkę. To może być bardziej ukierunkowany trening funkcjonalny  albo sport, który lubisz uprawiać.

Udział w ocenie funkcjonalnej pozwoli nam określić który poziom wymaga u Ciebie najwięcej pracy i jaki rodzaj treningu da najszybsze i najlepsze efekty.

Czego się spodziewać?

Przed oceną otrzymasz na swój adres mailowy wiadomość z informacjami organizacyjnymi – jak się przygotować, ubrać, czego nie robić przed konsultacją.

Dostaniesz też do wypełnienia formularz, w którym będą pytania dotyczące m.in. Twojej historii treningowej i przebytych urazów. Te informacje pozwolą nam się przygotować i lepiej wykorzystać czas podczas spotkania. Jeśli masz jakąś dokumentacje medyczną dotyczącą przebytych kontuzji to najlepiej zabierz ją ze sobą do wglądu.

W dzień oceny – spodziewaj się kilku kilku dziwnych pozycji i prostych ćwiczeń, które mogą okazać się wcale nie takie proste. 😉

Podczasz oceny skupimy się na tym, żeby poznać w jaki sposb Twoje ciało się porusza.  Taka analiza pozwoli nam odpowiedzieć na pytania jaki trening będzie dla Ciebie najlepszy.

Po ocenie – przedstawimy Ci podsumowanie testów, opinię i proponowane postępowanie.  Czy warto zacząć od fizjoterapii, treningu korekcyjnego, a może od bez obaw możesz wziąć się za bardziej intensywny trening. W ciągu tygodnia od oceny otrzymasz od nas maila z podsumowaniem oceny w formacie PDF.

Opinie podopiecznych:

Mateusz jako pierwszy zdiagnozował u mnie pojawiający się od dawna problem… Przez 3 lata myślałam, że taki już mój urok, jednak po tym czasie mechanizm ruchu zaczął solidnie podupadać. Jestem mu ogromnie wdzięczna za wszystko, co dla mnie zrobił. Oprócz tego, że jest świetnym Diagnostą i Trenerem, jest także wspaniałym człowiekiem o bogatym warsztacie wiedzy i umiejętności, którymi chętnie dzieli się podczas treningu. “Otaczaj się ludźmi, którzy ciągną Cię do góry” – tak bym w skrócie opisała Mateusza i jego pracę 🙂

POLECAM SERDECZNIE
Emila Kostańska

trenerka personalna, zawodniczka bikini fitness

Paweł ma wszechstronną wiedzę dotyczącą tego, jak sprawić by osiągnąć wymarzony cel. Wie, z której strony zaatakować problem, gdy już się poddaję. Wie, jak mnie zmotywować. Uczy, jak krok po kroku pokonywać własne słabości. Powiedzieć, że “trenuje ludzi” to wg mnie za mało. Jest i kijem i marchewką, ale przede wszystkim jest przyjacielem, bo rozumie i wspiera. Paulina

Trenuję z Mateuszem od września zeszłego roku. Przyszedłem do niego z konkretnym celem. Chciałem wrócić do żeglarstwa oraz zacząć pływać na windsurfingu. Mateusz po konsultacjach ze mną przygotował dla mnie bardzo szczegółowy plan ćwiczeń, który na bieżąco korygujemy. To co szczególnie cenię we współpracy z Mateuszem, to jego umiejętność wytłumaczenia, dlaczego określone ćwiczenia znalazły się w planie. Jest to dla mnie bardzo istotne. Podsumowując. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Mateuszem, a cel został osiągnięty. 🙂 Łukasz

Konsultacja z oceną jakości ruchu

99,00 

  • Wywiad na podstawie kwestionariusza treningowego
  • Panel 7 testów sprawdzających ogólną jakość ruchu (Functional Movement Screen)
  • Testy szczegółowe określające podstawowe zakresy ruchu
  • Testy szczegółowe określające stabilność głównych stawów
  • Określenie deficytów motorycznych i wyszczególnienie ich w podsumowaniu
  • Ogólne wskazówki dotyczące treningu
  • Podsumowanie w formacie PDF (przesyłane do 7 dni po zakończeniu oceny)
  • Czas trwania oceny trenerskiej – 60min

Kategoria:

Studio 35

ul. Czarna Rola 35 (Wejście od os Kosmonautów 4)

Zespół:

Monika Bierdzińska

Fizjoterapeuta

Karolina Wilczura

Specjalista Pilates

Mateusz Górski

Trener Prozdrowotny

Paweł Kolacki

Trener Odchudzania

Mateusz Solecki

Trener Medyczny

Monika Bierdzińska

Fizjoterapeuta

Karolina Wilczura

Specjalista Pilates

Mateusz Górski

Trener Prozdrowotny

Paweł Kolacki

Trener Odchudzania

Mateusz Solecki

Trener Medyczny

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę wybrać termin oceny?

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w ciągu 24 godzin od momentu zakupu, aby ustalić termin oceny.

Jak mam się przygotować do oceny funkcjonalnej?
Najlepiej w ogóle. Im bardziej “naturalne” będzie Twoje ciało, tym więcej nam powie. Nie rozgrzewaj się wcześniej! Weź tylko ze sobą strój sportowy. Na tyle luźny, żeby nie ograniczał ruchów, ale na tyle obcisły żebyśmy byli w stanie zaobserwować jak Twoje ciało się rusza.

Jeśli regularnie trenujesz i pojęcia takie jak rollowanie czy mobilizacja coś Ci mówią – to nie rolluj się danego dnia. Najlepiej też dzień wcześniej.

czy dostanę podsumowanie wyników mojej oceny?

Tak.

Otrzymasz takie podsumowanie na swoj adres e-maila, najpóźniej w ciągu 7 dni od  oceny.

Czy na ocenie funkcjonalnej dostanę plan treningowy?
Nie. Po ocenie przedstawimy Ci naszą opinię na temat tego jak powinien wyglądać Twój trening. Opinia będzie uwzględniała ogólne rady, takie jak: – czy możesz w ogóle trenować, czy bardziej wskazane było by rozpoczęcie od masażu (w przypadku osób z problemami bólowymi) – jaki typ trening (korekcyjny, ogólnorozwojowy, sportowy) da Ci najwięcej – które partie mięśniowe rozciągać, a które wzmacniać
Miałem robione usg (lub inne badanie). Czy mam zabrać ze sobą wyniki?
Tak, jeśli masz dokumentacje medyczną swoich urazów/kontuzji, to najlepiej zabierz ją ze sobą do wglądu dla fizjoterapeuty lub trenera.
chcę się zapisać do konkretnego trenera, jak mogę to zrobić?

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w ciągu 24 godzin od momentu zakupu, aby ustalić termin oceny.

Jeśli chcesz, aby oceniał Cię konkretny trener, to powiedz nam o tym podczas rozmowy.

Formularz kontaktowy

10 + 15 =